IGI Project Games New Update

 IGI PC گیمز کے لیے بہترین گیم ڈیولپر کیوں ہے۔


 آئی جی آئی پروجیکٹ گیمنگ کے مترادف بن گئے ہیں۔  جب آپ IGI کا نام سنتے ہیں تو آپ کا کیا خیال ہوتا ہے؟


 یہ پی سی پر دستیاب کچھ بہترین گیمز جیسے کہ رینبو سکس سیج یا ٹام کلینسی کا دی ڈویژن 2 کے بارے میں سوچ سکتا ہے۔ گیم کچھ بھی ہو، اس بات کا امکان ہے کہ اگر آپ پی سی یا کنسول پر ویڈیو گیمز کھیلتے ہیں، تو کسی وقت آپ کو  IGI پروجیکٹس کے ذریعہ بنایا گیا کچھ کھیلا ہے۔


 تفصیل پر توجہ


 شروع سے ختم ہونے تک، IGI پروجیکٹس کے گیمز کبھی بھی جلدی نہیں لگتے اور نہ ہی جلدی محسوس کرتے ہیں۔  ان کی ٹیم سیکڑوں ڈویلپرز کو ملازمت نہیں دیتی ہے جو گیم پر کام کرنے میں صرف چند ماہ گزارتے ہیں۔  اس کے بجائے، وہ لوگوں کے ایک چھوٹے اور قریبی گروپ کے ساتھ گیمز بنانے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں — کبھی کبھی کم سے کم پانچ — جو پہلے ایک ساتھ کام کر چکے ہیں اور ایسا کرنے سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔


 اس سے تمام ملوث افراد کے درمیان مستقل رابطے اور ترقی کے ہر پہلو میں تفصیل پر زیادہ توجہ کی طرف جاتا ہے: ایک گیم مکمل ہونے پر غور کرنے سے پہلے ہی لاتعداد تکرار سے گزر سکتی ہے، اور اس کے آخری شکل میں جاری ہونے سے پہلے بہت کچھ۔  اس کے نتیجے میں شاندار تجزیے بھی ہوتے ہیں جو آج کے کھیلوں میں نایاب ہیں۔  چاہے آپ یہ گیمز خود کھیلیں یا کسی اور کو ایسا کرتے ہوئے دیکھیں، آپ ان کے معیار سے مایوس نہیں ہوں گے۔


 اس سے انہیں وہاں کی کچھ بہترین قیمت ملتی ہے۔  گھنٹوں لطف اندوز ہونے کے لیے آپ کو $60 (یا اس سے زیادہ) خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔


 اور اگر آپ ان کے پہلے ٹائٹلز میں سے ایک رعایت پر خریدتے ہیں، تو آپ تفریح ​​کے فی گھنٹہ $5 سے بھی کم ادائیگی کر سکتے ہیں۔  اسے شکست دینا کافی مشکل ہے۔  کسی دوسرے ڈویلپر نے اس طرح کے نقطہ نظر کو استعمال کرتے ہوئے ایسی کامیابی حاصل نہیں کی ہے۔


 اگر آپ پیار اور تفصیل پر توجہ کے ساتھ منفرد تجربات چاہتے ہیں تو دیکھیں کہ IGI کیا پیش کرتا ہے۔

 باب 1 - مضمون کا جائزہ لینے کا مصنف کا مقصد کسی مضمون کا مؤثر طریقے سے جائزہ لینے کے لیے، ہمیں پہلے یہ طے کرنا چاہیے کہ یہ اس کے مصنف کے لیے کیا مقصد رکھتا ہے۔


 مضامین کی دو بنیادی اقسام ہیں: قائل کرنے والے (دلائلی) مضامین قارئین کو کسی خاص چیز کے بارے میں قائل کرنے کی کوشش کرتے ہیں، عام طور پر ایسے شواہد پیش کر کے جو کسی خاص خیال یا نقطہ نظر کی حمایت کرتا ہو۔  معلوماتی (وضاحتی) مضامین کا مقصد صرف ایک موضوع کے بارے میں معلومات فراہم کرنا ہے۔


 اپنے مقصد کو حاصل کرنے میں کسی مضمون کی تاثیر کا جائزہ لیتے وقت، غور کریں کہ یہ ان تینوں مقاصد میں سے ہر ایک کو پورا کرنے میں کس حد تک کامیاب ہوتا ہے: قائل کرنے والا مضمون: کیا آپ کا مضمون کافی قائل ثبوت پیش کرتا ہے؟


 کیا یہ آپ کے موقف کے خلاف کیے جانے والے کسی بھی جوابی دلائل سے نمٹنے کے لیے موثر ہے؟


 کیا آپ کے پاس اپنے مقالہ کے بیان کے لیے کافی تعاون ہے؟


 کیا آپ کے مضمون میں کوئی خارجی مواد ہے جو کسی ایک پوزیشن کی حمایت اور دفاع پر توجہ دینے سے ہٹتا ہے؟


 کیا آپ واضح طور پر یہ بتانے کے قابل ہیں کہ آپ کیوں یقین رکھتے ہیں جیسا کہ آپ کرتے ہیں اور دوسروں کو بھی کیوں کرنا چاہئے؟


 معلوماتی مضمون: کیا آپ کا مضمون اپنے موضوع کے بارے میں کافی تفصیل دیتا ہے تاکہ قارئین مزید معلومات کے لیے کہیں اور تلاش کیے بغیر سمجھ سکیں کہ وہ کیا پڑھ رہے ہیں؟


کیا متعلقہ معلومات کا ہر ٹکڑا شامل ہے، اور کیا ہر جملہ آپ کے استدلال یا وضاحت میں کوئی مفید چیز شامل کرتا ہے؟


 کیا آپ نے ان تمام سوالات کے جوابات دیے ہیں جو آپ کا مضمون پڑھتے ہیں — اور کیا یہ جوابات ان کے خدشات کو پوری طرح حل کرتے ہیں؟  یاد رکھیں، ایک معلوماتی مضمون لکھتے وقت، آپ صرف حقائق اور تفصیلات فراہم نہیں کر رہے ہیں؛  آپ قارئین کو کچھ نیا سیکھنے میں مدد کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔  اس بارے میں احتیاط سے سوچیں کہ آیا آپ کا مضمون پڑھنے کے بعد آپ کا قاری آپ کے موضوع کی بہتر تفہیم کے ساتھ آئے گا یا نہیں۔  اگر نہیں، تو تب تک نظر ثانی کرنے پر غور کریں جب تک ایسا نہ ہو جائے۔


 بہر حال، اگر کوئی آپ کا ایک مضمون پڑھتا ہے لیکن پھر بھی اسے پڑھنے سے پہلے اس سے زیادہ کچھ نہیں معلوم ہوتا ہے، تو اس کا کیا فائدہ؟  ایک بار جب آپ یہ طے کر لیتے ہیں کہ آپ نے کس قسم کا مضمون لکھا ہے (قائل کرنے والا یا معلوماتی)، اپنے آپ سے پوچھیں کہ آیا یہ اپنے مقصد (اہداف) کو پورا کرتا ہے یا نہیں۔  اگر ایسا ہے تو پھر آگے بڑھیں اور نیچے 2 قدم پر جائیں۔  اگر نہیں، تو اپنے مضمون پر کام جاری رکھیں جب تک کہ وہ اپنا مقصد پورا نہ کر لے۔  مرحلہ 2 -


 اپنے لکھنے کے انداز کا تجزیہ کریں اب جب کہ آپ نے اپنے مضمون کے مواد پر غور کیا ہے، اس کے انداز کے بارے میں سوچنے کا وقت آگیا ہے۔


 آپ اپنے سامعین پر کیا تاثر بنانا چاہتے تھے؟


 کیا یہ سنجیدہ اور رسمی، ہلکا پھلکا اور آرام دہ، مضحکہ خیز یا طنزیہ تھا؟


 آپ نے رسمی طور پر لکھا یا غیر رسمی؟


 کیا آپ کے پورے مضمون میں کوئی خاص لہجہ تھا جس کا آپ مقصد کر رہے تھے؟


 تجزیہ کرنے کے لیے ابھی کچھ وقت نکالیں کہ آپ نے اس اثر کو کس حد تک حاصل کیا۔  اپنے مضمون کے ہر پیراگراف کو قریب سے دیکھیں اور دیکھیں کہ کیا کوئی ایسے الفاظ یا جملے ہیں جو مناسب نہیں لگتے ہیں اس کے پیش نظر جو آپ بتانے کی کوشش کر رہے تھے۔  اس بات پر بھی غور کریں کہ آیا سب کچھ آسانی سے ایک ساتھ بہتا ہے — یا اگر کچھ حصے دوسروں کے مقابلے میں عجیب طور پر کھڑے ہیں۔


 آپ کسی دوست یا کنبہ کے رکن سے اپنے مضمون پر ایک نظر ڈالنے اور آپ کو بتانے کے لئے بھی کہہ سکتے ہیں کہ اس سے انہیں کیا تاثر ملتا ہے۔  اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ جس پیغام کو حاصل کرنا چاہتے ہیں وہ بلند اور واضح طور پر آئے۔


 مرحلہ 3 - اپنے کام کو بہتر بنائیں آخر میں، یہ وقت ہے کہ وضاحت، تنظیم اور بہاؤ کے لیے اپنے مضمون پر نظر ثانی کریں۔


 وضاحت کے لیے نظر ثانی کریں: غیر واضح الفاظ کے انتخاب، گرامر کی غلطیوں، اور اوقاف کے غائب ہونے کی جانچ کریں۔  اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ آسان زبان استعمال کر رہے ہیں جسے کوئی بھی سمجھ سکتا ہے۔  تنظیم کے لیے نظر ثانی کریں: اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے خیالات منطقی طور پر ایک سے دوسرے تک پہنچتے ہیں۔


 کیا فکر کی منطقی ترقی ہے؟


 کیا ہر پیراگراف پچھلے پیراگراف سے منطقی طور پر پیروی کرتا ہے؟  اگر نہیں، تو پھر غور کریں کہ آپ اپنے مضمون کو مزید مربوط بہاؤ حاصل کرنے کے لیے کس طرح دوبارہ ترتیب دے سکتے ہیں۔


 کیا کوئی اہم نقطہ ہے جو آپ کے تمام پیراگراف کو ایک ساتھ جوڑتا ہے؟


 اگر نہیں، تو پھر غور کریں کہ آپ اپنے مضمون کے لیے ایک متحد تھیم کیسے تیار کر سکتے ہیں۔


 کیا ہر پیراگراف میں ضروری معلومات موجود ہیں؟


 اگر نہیں، تو غور کریں کہ آیا یہ آپ کے مضمون میں شامل کرنے کے قابل ہے یا نہیں۔


 کیا آپ کسی بھی پیراگراف کو بڑے پیراگراف میں جوڑ سکتے ہیں؟

 اگر ایسا ہے تو ایسا کریں اور کسی بھی غیر ضروری تکرار کو ختم کرنے کی کوشش کریں۔  تبدیلیوں کے لیے نظر ثانی کریں: ایک اچھی طرح سے لکھا ہوا مضمون قدرتی طور پر ایک خیال سے دوسرے خیال تک جاتا ہے — متن میں کوئی عجیب و غریب وقفہ یا خلاء نہیں ہوتا ہے۔


 یوزر انٹرفیس


 آئیے اس کا سامنا کریں: اگر آپ کا UI استعمال کرنا آسان نہیں ہے تو لوگ اسے استعمال کرنا چھوڑ دیں گے۔  اچھے UIs ایک ایسا ڈھانچہ بناتے ہیں جس کے ارد گرد مواد تک صاف اور موثر انداز میں رسائی حاصل کی جاسکتی ہے، بغیر کسی اضافی کوشش یا الجھن کی ضرورت ہوتی ہے۔

 اگرچہ انٹرفیس بہت زیادہ خصوصیات کے ساتھ آسانی سے بے ترتیبی کا شکار ہو سکتے ہیں، اچھا UI ڈیزائن تحمل پر انحصار کرتا ہے۔  آپ چاہتے ہیں کہ آپ کے سامعین ان کے راستے میں غیر ضروری رکاوٹوں کے بغیر آپ کے ساتھ آزادانہ طور پر بات چیت کریں۔  

صحیح طریقے سے کام کرنے پر، صارفین کو ایسا محسوس کرنا چاہیے کہ وہ کسی ایسے انٹرفیس کے ذریعے جدوجہد کرنے کے بجائے آپ کے پروڈکٹ کے ساتھ براہ راست تعامل کر رہے ہیں جو انہیں سست کر سکتا ہے۔


ان وجوہات اور مزید بہت کچھ کے لیے، لوگوں کو بار بار آپ کے پروڈکٹ پر واپس آتے رہنے کے ساتھ ساتھ ایپس کے اندر لوگوں کو اپنی ضرورت کو تیزی سے اور مؤثر طریقے سے تلاش کرنے میں مدد کرنے کے لیے اچھا UX/UI ڈیزائن ضروری ہے۔


 یہ خاص طور پر ان گیمز کے بارے میں سچ ہے جہاں فوری ردعمل کا مطلب کامیابی یا ناکامی ہے۔

 گیم کا انٹرفیس کافی آسان ہونا ضروری ہے تاکہ کھلاڑی کھیلتے وقت گیم پلے عناصر کے علاوہ کسی اور چیز سے مشغول نہ ہوں۔


 کسی بھی گیم کے صارف انٹرفیس کا بنیادی فوکس ہمیشہ گیم پلے ہونا چاہیے، مینو یا بٹن نہیں۔  ایک ڈیزائنر کے طور پر، آپ کو اپنے گیم کے UI کے ہر پہلو پر مکمل کنٹرول حاصل ہے کیونکہ یہ سب آپ پر منحصر ہے کہ آپ کا گیم کیسا دکھتا اور محسوس ہوتا ہے۔


 آپ چیزوں کو اپنی مرضی کے مطابق بنا سکتے ہیں اور ہر چیز کو بالکل اسی طرح ترتیب دے سکتے ہیں جس طرح آپ فٹ نظر آتے ہیں جب تک کہ کھلاڑیوں کو یہ معلوم ہو کہ ہر بٹن ہر وقت کیا کرتا ہے اور اس کے ساتھ ساتھ کسی اور چیز سے مشغول ہوئے بغیر اپنے گیم کھیلنے سے لطف اندوز ہونے کے قابل ہو سکتے ہیں (سوائے شاید دھماکوں کے)۔  لہذا کسی بھی قسم کے UI کو ڈیزائن کرتے وقت، یاد رکھیں کہ سادگی کلید ہے!


 انٹرایکٹیویٹی


 تمام IGI گیمز کھلاڑیوں کے تعامل کے بارے میں سب سے پہلے اور سب سے اہم ہیں، چاہے یہ حقیقی وقت کی لڑائیاں ہوں یا دوسرے کرداروں کے ساتھ بات چیت کرنا۔


 ہر گیم میں، ورچوئل اسپیس میں اشیاء کے ساتھ بات چیت کرنے کے متعدد طریقے ہوتے ہیں: آپ انہیں اٹھا کر مخالفین پر پھینک سکتے ہیں، پہیلیاں حل کرنے کے لیے مختلف کمانڈز استعمال کر سکتے ہیں یا NPCs سے بات کر سکتے ہیں۔


 یہ انتخاب پہلے تو سطحی معلوم ہو سکتے ہیں لیکن ان کا اس بات پر بہت اثر پڑتا ہے کہ آپ کس طرح کھیلنا چاہتے ہیں۔  مثال کے طور پر، مشکل سے نکلنے کا راستہ بتانا آپ کو بات چیت میں پوائنٹس حاصل کرے گا جو اپ گریڈ پر خرچ کیے جا سکتے ہیں، جب کہ آپ اپنے راستے پر چلتے ہوئے آپ کو جنگی بنیادوں پر مراعات حاصل کریں گے۔


 ڈویلپرز نے کہا کہ وہ ایسے گیمز بنانے کو ترجیح دیتے ہیں جو ہر کسی کو کھیلنے کے ایک مخصوص طریقے پر مجبور کرنے کے بجائے بہت سے مختلف قسم کے کھلاڑیوں کو پورا کرتے ہیں۔


 اگر کوئی کردار ان کے انداز کے مطابق نہیں ہے، تو اسے ایک عجیب و غریب کردار پر مجبور کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔  ہر گیم میں ان کی اپنی صلاحیتوں اور خصلتوں کے ساتھ کئی منفرد مرکزی کردار ہونے کے ساتھ، IGI اس بات کی ضمانت دیتا ہے کہ ہر گیمر اپنے تجربے سے لطف اندوز ہوگا۔  یہ سب انفرادی ترجیحات کو پورا کرنے کے بارے میں ہے!


 وہ 1997 سے کر رہے ہیں اور جلد ہی کسی بھی وقت نہیں رکیں گے!

 اور آخر میں یہاں ہماری تاریخ کی ایک شاندار تفصیل ہے - لطف اٹھائیں :)

 ویڈیو گیم ڈویلپر Invictus Innovations کی بنیاد ڈینیئل ٹریٹر (CEO) نے مئی 1997 میں Invictus Productions GmbH کے طور پر میونخ جرمنی میں رکھی تھی۔


 یہ ایک چھوٹی آزاد ویڈیو گیم ڈویلپمنٹ کمپنی کے طور پر شروع ہوئی جس نے DOS اور Windows کے لیے گیمز بنانے پر توجہ دی۔


 ابتدائی چند سال مشکل تھے، لیکن ثابت قدمی کے ساتھ وہ یورپ اور امریکہ دونوں میں اپنا نام بنانے میں کامیاب ہوئے، جس میں کئی معروف ٹائٹلز جاری کیے گئے، جن میں: رائز آف نیشنز، رائز آف لیجنڈز اور ایج آف ایمپائرز III شامل ہیں۔


2007 میں انہوں نے اپنا اب تک کا سب سے کامیاب ٹائٹل رائز آف نیشنز: رائز آف لیجنڈز جاری کیا جو دنیا بھر میں فوری طور پر ہٹ ہو گیا اور یہاں تک کہ E3 2006 میں بہترین حکمت عملی گیم اور گیمز کنونشن 2006 میں بہترین حکمت عملی گیم سمیت متعدد ایوارڈز بھی جیتے۔


 سادگی


 ہمارے تمام گیمز استعمال کرنے میں آسان ہیں، بغیر کسی چمکدار گرافکس یا مشکل یوزر انٹرفیس کے۔  اگرچہ ہم یقینی طور پر اضافی گھنٹیاں اور سیٹیاں شامل کرنے کے مخالف نہیں ہیں، لیکن ہم سمجھتے ہیں کہ آئی کینڈی پر مہینوں گزارنے کے بجائے ایک ٹھوس گیم بنانا بہتر ہے جو کچھ نئی ٹیکنالوجی کے سامنے آنے پر چند ہفتوں میں بیکار ہو جائے گا۔


 ہمارے گیمز زیادہ مانگنے والے نہیں ہیں — زیادہ تر پرانے کمپیوٹرز پر بھی چل سکتے ہیں — جس کا مطلب ہے کہ وہ بہت سے دوسرے جدید گیمز کی طرح مہینوں میں متروک نہیں ہوں گے۔  جب آپ IGI گیم میں سرمایہ کاری کرتے ہیں، تو آپ سالوں تک اس سے لطف اندوز ہونے کی توقع کر سکتے ہیں۔  اور ہم اپ ڈیٹس اور بگ فکسس کے ساتھ ریلیز کے طویل عرصے بعد ان کی حمایت جاری رکھیں گے۔


 یہی چیز ہمیں دوسری کمپنیوں سے مختلف بناتی ہے: ہمیں ابھی آپ کے پیسے نہیں چاہیے؛  ہم آپ کا کاروبار ہمیشہ کے لیے چاہتے ہیں۔  اگر ہم آپ کا اعتماد کھو دیتے ہیں تو آپ ہمارے گیمز خریدنا بند کر دیں گے۔  اگر ایسا ہوتا ہے تو ہم کاروبار سے باہر ہو جائیں گے۔  لہٰذا اگر ہماری کسی پروڈکٹ میں کبھی کچھ گڑبڑ ہوتی ہے، تو یقین رکھیں کہ ہم چیزوں کو درست کرنے کی فکر کرتے ہیں کیونکہ اگر یہ آپ کے لیے کام نہیں کرتا ہے، تو یہ ہمارے لیے بھی کام نہیں کرے گا!


 کسٹمر کی اطمینان کو یقینی بنانے کا بہترین طریقہ کسٹمر کے تاثرات سننا ہے۔  Yung-chi Huang (مالک اور CEO) کے ذریعہ 10 سال قبل اس کی بنیاد رکھنے کے بعد سے، IGI نے صارفین اور صارفین کے تاثرات کی بنیاد پر اپنے سافٹ ویئر کو مستقل طور پر بہتر بنا کر اپنی ساکھ بنائی ہے (ذیل میں جائزے دیکھیں)۔  جیسا کہ مسٹر


 ماحول


 کھیل کی سب سے اہم خصوصیات میں سے ایک اور ایک بہت ہی نظر انداز۔  ماحول بہت سے عوامل کے ذریعے بنایا جا سکتا ہے، جیسے روشنی، رنگ پیلیٹ، فن تعمیر اور بہت کچھ۔


 اگرچہ ماحول خود سے کسی گیم کو نہیں بناتا یا توڑتا ہے، اسے اس بات کے اشارے کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے کہ آیا کوئی ڈویلپر گیم پلے اور کہانی جیسی دیگر خوبیوں کو پیش کرے گا۔


 ماحول کی کلید حقیقت پسندی کو فنکارانہ لائسنس کے ساتھ متوازن کرنا ہے تاکہ ایک ایسی دنیا تخلیق کی جا سکے جس کی تلاش میں کھلاڑی لطف اندوز ہوں۔


 ڈویلپرز کی گیمنگ ہسٹری میں کچھ ایسی عمدہ مثالیں ہیں، جن میں شامل ہیں: Half-Life 2 (Valve)، Grand Theft Auto V (Rockstar) اور Mirror's Edge (EA DICE)۔  تو آئی جی آئی اسٹیک اپ کیسے کرتا ہے؟  ٹھیک ہے، جب عمیق دنیا بنانے کی بات آتی ہے تو ہمارے پاس ایک بہترین ٹریک ریکارڈ ہے۔


 یہاں ہمارے پورٹ فولیو پورٹ فولیو Sniper Ghost Warrior 3 (CI Games)، Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands (Ubisoft Paris) اور Sniper Elite 4 (Rebellion) کی کچھ مثالیں ہیں۔


 ہم سمجھتے ہیں کہ ایک حقیقت پسندانہ ترتیب بنانے میں کیا ضرورت ہے جو گیمرز کو ایک وقت میں گھنٹوں مصروف رکھتی ہے۔


 یہی وجہ ہے کہ IGI بدستور یورپ کے اعلیٰ ترقیاتی اسٹوڈیوز میں سے ایک ہے۔  اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا اگلا پروجیکٹ شاندار بصری اور عمیق ماحول پیش کرے، تو آج ہی ہم سے رابطہ کریں۔  آپ کو اس پر افسوس نہیں ہوگا!

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.