Google AdSense 5 Reasons

 آپ کی گوگل ایڈسینس کی درخواست کو مسترد کرنے کی 5 وجوہات (اور انہیں کیسے ٹھیک کیا جائے)


 کیا آپ نے حال ہی میں گوگل ایڈسینس میں درخواست دی تھی اور مسترد ہو گئی تھی؟


 پریشان نہ ہوں، یہ ہم میں سے بہترین کے ساتھ ہوتا ہے!  یہ پانچ وجوہات ہیں کہ آپ کی AdSense درخواست کیوں مسترد ہوئی، اور آپ اگلی بار اپنے امکانات کو کیسے بہتر بنا سکتے ہیں۔


 1) اکاؤنٹ فعال نہیں ہے۔


 گوگل ایڈسینس کو ایسی ویب سائٹس کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے جو باقاعدہ ٹریفک حاصل کرتی ہیں اور مسلسل آمدن پیدا کرتی ہیں، لہذا اگر آپ کی ویب سائٹ بالکل نئی ہے یا آپ کبھی کبھار ہی شائع کر رہے ہیں، تو یہ کاروبار سے زیادہ مشغلہ ہو سکتا ہے۔


 اگر آپ اپنی سائٹ سے پیسہ کمانا چاہتے ہیں تو اپنے مواد کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کریں اور ہر صفحہ پر اشتہارات شامل کریں۔  ہم تجویز کرتے ہیں کہ اصل مواد کے ساتھ کم از کم 20-30 صفحات بنائیں اور ہر صفحہ پر اشتہارات شامل ہوں۔  انگوٹھے کے عام اصول کے طور پر، اکاؤنٹ کے لیے درخواست دینے سے پہلے آپ کے پاس روزانہ اوسطاً چار منفرد وزیٹر ہونا چاہیے۔


 درخواستیں مسترد ہونے کی ایک اور عام وجہ یہ ہے کہ آپ کی سائٹ پر کافی اصل مواد نہیں ہے۔  اگر قارئین آپ کی ویب سائٹ پر تازہ معلومات یا تفریح ​​کی توقع کرتے ہوئے آتے ہیں، تو انہیں اسے تلاش کرنا چاہیے!


 یقینی بنائیں کہ آپ کا سبھی مواد—تصاویر سے لے کر مضامین تک— منفرد اور متعلقہ ہے۔  آپ یہ چیک کرنے کے لیے ہمارے مفت ویب ماسٹر ٹولز بھی استعمال کر سکتے ہیں کہ آپ کی سائٹ پر کتنا منفرد مواد ہے۔  آخر میں، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے اشتھاراتی یونٹس میں استعمال ہونے والی کسی بھی تصویر یا ویڈیوز کے تمام حقوق آپ کے پاس ہیں۔


 مثال کے طور پر، بینر اشتہارات میں کاپی رائٹ والی تصاویر ان کے ان کے ان کے ان کے ان کے ان کے مالکان کی اجازت کے بغیر استعمال نہ کریں۔  تصویر کو پروگرام کی پالیسیوں کو پورا کرنے کی ضرورت ہے: اپلائی کرنے سے پہلے، یقینی بنائیں کہ آپ کی تصویر ہماری اشتہاری پالیسیوں پر پورا اترتی ہے۔


 اس میں یہ یقینی بنانا شامل ہے کہ آپ کی تصویر میں ممنوعہ مصنوعات یا خدمات، عریانیت، بے حرمتی، نفرت انگیز تقریر، تشدد، غیر قانونی سرگرمی، خطرناک رویہ، نامناسب اشارے اور/یا جنسی طور پر تجویز کرنے والا مواد شامل نہیں ہے۔  یہ تمام عوامل آپ کی درخواست کے مسترد ہونے کا باعث بن سکتے ہیں۔


 لینڈنگ پیج کا کوئی سیاق و سباق نہیں ہے: اپنی سائٹ پر کہیں بھی ایڈسینس یونٹ نہ رکھیں۔  یقینی بنائیں کہ یہ وہاں کیوں ہے اس کا کچھ سیاق و سباق موجود ہے۔  اس کا مطلب ہے کہ براہ راست اس کے نیچے ایک لنک ہونا جو آپ کی سائٹ کے متعلقہ حصے پر واپس چلا جاتا ہے۔


 بصورت دیگر، صارف اشتہار پر کلک کر سکتے ہیں لیکن یہ نہیں سمجھ سکتے کہ یہ وہاں کیوں ہے یا کلک کرنے کے بعد وہ کہاں اترے ہیں۔  وہ آپ کی سائٹ پر واپس نہیں آئیں گے کیونکہ وہ نہیں سمجھتے تھے کہ وہ کیا دیکھ رہے ہیں۔  یقینی بنائیں کہ آپ کا لینڈنگ صفحہ اس بات سے میل کھاتا ہے کہ آپ نے اپنا اشتہار کہاں رکھا ہے اس کی بنیاد پر لوگ توقع کریں گے۔  اس کے علاوہ، اپنی منیٹائزیشن حکمت عملی کے حصے کے طور پر پاپ اپس یا انٹرسٹیشلز (جیسے ویلکم میٹس) کے استعمال سے گریز کریں۔


اس قسم کے اشتہارات اکثر ایسے صارفین کے ذریعہ مسدود کردیئے جاتے ہیں جو ان جیسے ناپسندیدہ مداخلتوں سے خود کو بچانے کے لیے تیسرے فریق سافٹ ویئر جیسے ایڈ بلاکرز اور اسکرپٹ بلاکرز انسٹال کرتے ہیں۔  درخواست کا ابھی تک جائزہ نہیں لیا گیا ہے: براہ کرم ہمیں آپ کی درخواست کا جائزہ لینے اور ای میل کے ذریعے جواب دینے کے لیے دو ہفتوں تک کا وقت دیں۔


 صبر کرو؛  ہمیں ہر روز بہت سی درخواستیں موصول ہوتی ہیں اور ہم کوالٹی کنٹرول کے اعلیٰ معیار کو برقرار رکھتے ہوئے ان پر جلد سے جلد کارروائی کرنے کی پوری کوشش کرتے ہیں۔


 اگر آپ نے دو ہفتوں کے اندر ہم سے نہیں سنا ہے، تو براہ کرم بلا جھجھک فالو اپ کریں۔  ایک تیز نظرثانی کی درخواست جمع کرانے کے لیے، براہ کرم اپنے اکاؤنٹ مینیجر سے رابطہ کریں یا اس فارم کو پُر کریں۔  AdSense پروگرام میں آپ کی دلچسپی کا ایک بار پھر شکریہ۔


 ہم آپ کو اپنی سائٹ کے ساتھ نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں اور امید کرتے ہیں کہ آپ منیٹائزیشن کی حکمت عملیوں کو جاری رکھیں گے جو آپ کو آن لائن کامیاب ہونے میں مدد کرتی ہیں۔  مخلص، گوگل ایڈسینس ٹیم

 ہم نے آپ کی درخواست پر غور سے غور کیا ہے اور یہ طے کیا ہے کہ آپ کی سائٹ ہمارے پروگرام کے معیار پر پورا نہیں اترتی ہے۔


 لہذا، ہم آپ کو اپنے پروگرام میں قبول کرنے سے قاصر ہیں۔  ہم AdSense پروگرام میں آپ کی دلچسپی کے لیے آپ کا شکریہ ادا کرنا چاہتے ہیں اور آپ کی سائٹ کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کرنا چاہتے ہیں۔  مخلص، گوگل ایڈسینس ٹیم


 2) سائٹ متعلقہ نہیں ہے۔


 کسی پروگرام کے لیے درخواست دینے سے پہلے، اس کے رہنما خطوط کو دیکھیں۔


 کچھ پروگراموں میں دوسروں کے مقابلے سخت تقاضے ہوتے ہیں۔  اگر آپ کی سائٹ کسی ضرورت کی خلاف ورزی کرتی ہے، تو یہ اس پروگرام کے لیے اہل نہیں ہے۔  مثال کے طور پر، اگر آپ ایک ایپ بناتے ہیں اور اسے کسی ایپ ڈویلپر پروگرام میں جمع کراتے ہیں، تو یہ اس وقت تک اہل نہیں ہوگی جب تک کہ آپ کے پاس اس ایپ سے متعلقہ ویب سائٹ نہ ہو۔


 یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ آپ کی سائٹ پر ترمیم شدہ یا قابل بھروسہ پبلشرز کوڈ استعمال کرنا اسے کچھ پبلشر پروگراموں کے لیے نااہل بنا سکتا ہے۔


 اگر ممکن ہو تو آپ کو قابل اعتماد پبلشر کوڈ کے بجائے تصدیق شدہ فریق ثالث کا کوڈ استعمال کرنا چاہیے — لیکن اس بات سے آگاہ رہیں کہ قابل اعتماد پبلشر کوڈ آپ کی سائٹ کو کچھ دوسرے پروگراموں کے لیے بھی نااہل بنا سکتا ہے۔


 اس بارے میں مزید معلومات کے لیے کہ سائٹ کو مخصوص پروگراموں کے لیے کس چیز کا اہل بناتا ہے، ہمارے امدادی مرکز پر جائیں۔

 گوگل ایسے اشتہارات چاہتا ہے جہاں لوگ تلاش کر رہے ہوں: یاد رکھیں کہ زیادہ تر سائٹیں صرف اپنی صنعت سے متعلق مواد والے صفحات پر اشتہارات دکھائے گی۔


 جب آپ کسی اشتہاری پروگرام کے لیے درخواست دیتے ہیں، تو Google آپ کی سائٹ کو دیکھتا ہے اور تعین کرتا ہے کہ آیا یہ ہمارے کسی بھی اشتہار کے زمرے سے میل کھاتی ہے اس بنیاد پر کہ ہمارے نیٹ ورک پر پہلے سے کیا چل رہا ہے۔  جب ہم کر سکتے ہیں تو ہم غیر متعلقہ اشتہارات دکھانے سے گریز کرنا چاہتے ہیں، اس لیے ہم ان زمروں کے ساتھ فٹ ہونے والے مواد کے ساتھ اشتہارات لگانے پر توجہ مرکوز کرتے ہیں۔


 اس کے علاوہ، ہر صفحہ کو اصل مواد فراہم کرنا چاہیے۔  ہماری پالیسیوں کے مطابق دوبارہ تیار کردہ یا سکریپ شدہ مواد اصل مواد کے طور پر اہل نہیں ہے۔  اس بارے میں مزید معلومات کے لیے کہ ہم اہلیت کا تعین کیسے کرتے ہیں، ہمارے امدادی مرکز پر جائیں۔


 Google اشتہارات چاہتا ہے جہاں وہ متعلقہ ہوں: اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ صارفین متعلقہ مصنوعات اور خدمات تلاش کریں، ہمارے نیٹ ورک میں تمام ویب سائٹس کا بنیادی مقصد اشتہارات پیش کرنے کے علاوہ ہونا چاہیے۔


 مثال کے طور پر، اگر آپ کی ویب سائٹ ایک نیوز ویب سائٹ ہے لیکن آپ بنیادی طور پر اسے کسی مخصوص پروڈکٹ یا سروس کو فروغ دینے کے لیے استعمال کر رہے ہیں—جیسے کہ وزن میں کمی کے سپلیمنٹس—یہ اشتہاری پروگراموں کے لیے اہل نہیں ہوگی کیونکہ اس کا بنیادی مقصد خبروں کا مواد فراہم نہیں کرنا ہے۔  مزید برآں، ہم ایسی سائٹس کی اجازت نہیں دیتے جو میلویئر یا فریب دہی کے گھوٹالوں کی میزبانی کرتی ہیں۔


 ہم ایسی سائٹس کی بھی اجازت نہیں دیتے جن میں فریب آمیز اشتھاراتی فارمیٹس ہوتے ہیں جیسے انڈر دی ٹیبل ملحقہ لنکس اور گمراہ کن اشتہار کی کاپی۔  اس بارے میں مزید معلومات کے لیے کہ کسی سائٹ کو مخصوص پروگراموں کے لیے کس چیز سے نااہل قرار دیا جاتا ہے، ہمارے امدادی مرکز پر جائیں۔


Google اعلی معیار کے اشتہارات چاہتا ہے: اشتہارات وہ ہوتے ہیں جس طرح ہم اپنے بہت سے مفت پروڈکٹس اور خدمات کو فنڈ دیتے ہیں، لہذا ہم انہیں پبلشر سائٹس پر رکھتے وقت معیار کو بہت سنجیدگی سے لیتے ہیں۔  ہم تمام پروگراموں میں ہر قسم کے اشتہارات کی اجازت نہیں دیتے ہیں کیونکہ کچھ قسمیں صارفین کے لیے اتنی مفید نہیں ہیں یا وہ مبہم یا گمراہ کن ہو سکتی ہیں۔


 مثال کے طور پر، ہم موبائل آلات پر ویڈیو اشتہارات کی اجازت نہیں دیتے کیونکہ وہ آپ کی بیٹری جلدی ختم کر سکتے ہیں اور ڈیٹا کے استعمال میں مسائل پیدا کر سکتے ہیں۔  ہم پاپ اپ اشتہارات کی بھی اجازت نہیں دیتے کیونکہ وہ سائٹ نیویگیشن میں مداخلت کر سکتے ہیں۔  اس بارے میں مزید معلومات کے لیے کہ ہماری پالیسیوں کے مطابق اشتہار کو کیا ناقابل قبول بناتا ہے، ہمارے مرکز امداد پر جائیں۔


 ہم امید کرتے ہیں کہ آپ سمجھ گئے ہوں گے کہ آپ کی درخواست کیوں قبول نہیں کی گئی اور آپ کو ایک ایسا پروگرام مل گیا جو مستقبل میں آپ کی ضروریات کے مطابق ہو!


 اگر آپ کے پاس AdSense یا دیگر اشتہاری پروگراموں کے لیے درخواست دینے کے بارے میں کوئی سوالات ہیں، تو براہ کرم گوگل ایڈورٹائزنگ پروگراموں کے لیے درخواست دینے کے بارے میں مزید معلومات کے لیے ہمارے امدادی مرکز پر جائیں۔  اس بارے میں مزید جاننے کے لیے کہ ہم سائٹس کا کیسے جائزہ لیتے ہیں، ہماری سائٹ کے معیار کے رہنما خطوط ملاحظہ کریں۔


 ہماری ویب سائٹ پر آپ کے ماضی کے دوروں کی بنیاد پر اشتہارات کو حسب ضرورت بنانے کے لیے گوگل کوکیز کا استعمال کرتا ہے۔  مزید جانیں کم دکھائیں۔


 © 2017 Google Inc.


 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA رازداری اور شرائط یہ پیغام اس وقت دکھایا جاتا ہے جب اشتہار کو روکنے والے سافٹ ویئر کا پتہ چلتا ہے۔  اگر آپ گوگل اشتہارات سے مواد دیکھنا جاری رکھنا چاہتے ہیں تو براہ کرم اشتہار کو روکنے والے سافٹ ویئر کو غیر فعال کریں اور صفحہ کو ریفریش کریں۔  آپ یہاں Google Analytics کے ذریعے ٹریکنگ سے آپٹ آؤٹ کر سکتے ہیں۔  تفصیلات دیکھیں.  اس بارے میں مزید پڑھیں کہ ہم یہاں کوکیز کیسے استعمال کرتے ہیں۔


 ہمیں فالو کریں: ٹویٹر فیس بک انسٹاگرام یوٹیوب لنکڈ ان ہمارے بارے میں: گوگل ایک عالمی ٹکنالوجی رہنما ہے جس کی توجہ لوگوں کے معلومات کے ساتھ جڑنے کے طریقے کو بہتر بنانے پر مرکوز ہے۔  ہم تلاش، ایپس، ای میل، ویڈیو، تصاویر، کلاؤڈ کمپیوٹنگ، اور بہت کچھ میں آپ کی کاروباری ضروریات کے لیے ڈیزائن کردہ مصنوعات اور خدمات پیش کرتے ہیں۔


 اسٹینفورڈ پی ایچ ڈی کے ذریعہ 1998 میں قائم کیا گیا۔  طالب علم Larry Page اور Sergey Brin، Google آج تمام بڑے براؤزرز میں ایک سرفہرست ویب پراپرٹی ہے اور وجود میں موجود سب سے بڑے لیڈ جنریشن پروگراموں میں سے ایک چلاتا ہے۔  دنیا بھر میں 1 بلین سے زیادہ صارفین کے ساتھ، Google کا مشن دنیا کی معلومات کو منظم کرنا اور اسے عالمی سطح پر قابل رسائی اور مفید بنانا ہے۔


*صرف اشتہار دیں جہاں قانون کی طرف سے اجازت ہو۔  © 2017 Google Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA رازداری اور شرائط یہ پیغام اس وقت دکھایا جاتا ہے جب اشتہار کو روکنے والے سافٹ ویئر کا پتہ چلتا ہے۔  اگر آپ گوگل اشتہارات سے مواد دیکھنا جاری رکھنا چاہتے ہیں تو براہ کرم اشتہار کو روکنے والے سافٹ ویئر کو غیر فعال کریں اور صفحہ کو ریفریش کریں۔  آپ یہاں Google Analytics کے ذریعے ٹریکنگ سے آپٹ آؤٹ کر سکتے ہیں۔


 تفصیلات دیکھیں.


 *صرف اشتہار دیں جہاں اجازت ہو۔


 3) ٹریکنگ کوڈ کے مسائل


 AdSense کے ساتھ ایک بڑا مسئلہ یہ ہے کہ آپ کو اپنا ٹریکنگ کوڈ مستقل بنیادوں پر اپ ڈیٹ کرنا پڑے گا، اور اگر آپ بھول جاتے ہیں، تو آپ کو ادائیگی نہیں کی جائے گی۔  آخری چیز جو آپ چاہتے ہیں وہ یہ ہے کہ آپ کا اکاؤنٹ بقایا جات میں چلا جائے — اس کا مطلب ہے کہ اس میں $100 سے کم ہے۔


 اسے ہونے سے روکنے کے لیے، یقینی بنائیں کہ آپ کا ٹریکنگ کوڈ ہر وقت اپ ٹو ڈیٹ رہتا ہے۔  اگر آپ ورڈپریس کو بطور CMS استعمال کر رہے ہیں، تو ایسے پلگ ان دستیاب ہیں جو آپ کو ہر چیز کو تازہ رکھنے کی یاد دلائیں گے۔


 آپ اپنی تبدیلیوں کو ٹریک کرنے کے لیے Yoast جیسی آن لائن سروس بھی استعمال کر سکتے ہیں۔  یہ خاص طور پر اس وقت اہم ہوتا ہے جب آپ زیادہ پیسہ کمانا شروع کر دیتے ہیں اور اپنے ٹریکنگ کوڈ کو تبدیل کرنا بھول جانے جیسی احمقانہ چیز کی وجہ سے اس میں سے کچھ کھونا نہیں چاہتے ہیں۔


 لوگوں کو AdSense کی طرف سے مسترد کیے جانے کی دوسری سب سے عام وجہ یہ ہے کہ وہ معیار کے رہنما خطوط پر پورا نہیں اترتے ہیں۔


 گوگل چاہتا ہے کہ اس کے اشتہارات اعلیٰ معیار کے مواد کے ساتھ دکھائے جائیں، اس لیے یقینی بنائیں کہ آپ کے اشتہارات ان معیارات پر پورا اترتے ہیں ورنہ ان کے پروگرام پر مکمل پابندی لگنے کا خطرہ ہے۔


 ورڈپریس یا ڈروپل جیسے مواد کے انتظام کے نظام کا استعمال کریں جو متن کو خود بخود فارمیٹ کرتا ہے تاکہ اسے پڑھنا آسان ہو، جہاں مناسب ہو تصاویر شامل کریں، جب بھی ممکن ہو اصل ذرائع کے لنکس شامل کریں، وغیرہ، اور نئی پوسٹس یا صفحات بناتے وقت ہمیشہ اس معیار کو مقدار سے زیادہ یاد رکھیں۔


 اگر آپ کو یقین نہیں ہے کہ آیا آپ کا مواد Google کے ساتھ جمع ہو جائے گا، تو اسے جائزہ کے لیے جمع کرانے سے پہلے گرامرلی جیسے آن لائن ٹول کے ذریعے چلانے کی کوشش کریں۔  اور اگر آپ کے پاس کبھی اس بارے میں کوئی سوال ہے کہ آپ کی سائٹ پر اعلیٰ معیار کا مواد کیا ہے، تو صرف اپنے آپ سے پوچھیں: کیا میں خوش ہوں گا اگر میری ماں نے کچھ لکھا؟  اگر نہیں، تو اسے ٹھیک کریں!


 ہمیں افسوس ہے، لیکن ہم نے آپ کی درخواست کو مسترد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔  اس کا کیا مطلب ہے؟  بہت سے لوگ سوچتے ہیں کہ مسترد کرنے کا مطلب انکار ہے، لیکن درحقیقت، اس کا مطلب کچھ بھی نہیں ہے۔


 بعض اوقات ایڈسینس صرف ان وجوہات کی بنا پر درخواستوں کو مسترد کر دیتا ہے جو فوری طور پر واضح نہیں ہوتی ہیں— یہ کسی تکنیکی مسئلے کی وجہ سے ہو سکتا ہے، یا ہو سکتا ہے کہ آپ کے اکاؤنٹ کی ترتیبات میں کسی قسم کا مسئلہ ہو۔  اسی لیے ہماری سرفہرست تجاویز میں سے ایک یہ ہے کہ اگر آپ کو ایسی ای میل موصول ہوتی ہے تو براہ راست Google سے رابطہ کریں۔


 ہاں، جواب دینے میں ان کے لیے کئی دن (یا ہفتے بھی) لگ سکتے ہیں—لیکن ان سے براہ راست رابطہ کرنا اکثر اس کے قابل ہوتا ہے کیونکہ وہ عام طور پر آپ کو بالکل وہی بتائیں گے کہ آپ کی درخواست کو قبول کرنے کے لیے انہیں کس چیز کو درست کرنے کی ضرورت ہے۔


 ذہن میں رکھنے کے لئے ایک اور بات یہ ہے کہ گوگل نہیں چاہتا کہ آپ ان کے تاثرات کی بنیاد پر تبدیلیاں کرنے کے نتیجے میں پیسے کھو دیں۔  وہ آپ کو یہ بتائے بغیر کبھی بھی کچھ تبدیل کرنے کے لیے نہیں کہیں گے کہ اس کے نتیجے میں کتنی آمدنی ضائع ہو سکتی ہے۔


 لہذا اگر وہ کہتے ہیں کہ X کو تبدیل کریں، تو فرض کریں کہ جب تک آپ اسے ٹھیک نہیں کر لیتے اس پر $Y ڈالر فی مہینہ لاگت آئے گی۔  دوسرے لفظوں میں، غیر ضروری طور پر پیسے کھونے سے بچنے کے لیے اپنی طاقت کے اندر سب کچھ کریں۔


 یہ واضح معلوم ہو سکتا ہے، لیکن بہت سے پبلشرز پروگرام میں قبول ہو جانے کے بعد AdSense کے اندر موجود تمام خصوصیات سے فائدہ اٹھانے میں ناکام رہتے ہیں—یا تو اس لیے کہ وہ ان کے بارے میں نہیں جانتے یا وہ بھول جاتے ہیں کہ یہ اختیارات کتنے اہم ہیں۔


 یہاں وہ ہیں جنہیں آپ کو یقینی طور پر فوری طور پر فعال کرنا چاہیے: اشتہار پیش کرنے والے ملک کی ہدف بندی - آپ مختلف ممالک کو الگ الگ ہدف بنا سکتے ہیں، جو آپ کو ہر ملک کی آبادی کے لحاظ سے اشتہار کی ترسیل کو بہتر بنانے کی اجازت دیتا ہے۔


 مثال کے طور پر، اگر آپ کے 90% زائرین کینیڈا اور جرمنی سے آتے ہیں، تو آپ شاید کینیڈین مشتہرین کو صرف کینیڈین اور جرمن مشتہرین صرف جرمنوں کو دکھانا چاہیں گے۔


 متعدد اشتہار پیش کرنے والے ممالک کو ترتیب دینے کے بارے میں مزید جاننے کے لیے، سرکاری امدادی مرکز کا مضمون دیکھیں۔  مواد کے اخراج - آپ اپنی ویب سائٹ کے کچھ حصوں کو مکمل طور پر اشتہارات دکھانے سے خارج کر سکتے ہیں۔


5) دیگر وجوہات


 میرے کچھ کام کے ساتھیوں نے حال ہی میں پایا ہے کہ ان کی AdSense درخواستیں مسترد کر دی گئی ہیں۔  کچھ اس بات کے بارے میں کافی مخصوص نہ ہونے کی وجہ سے کہ وہ کس چیز کی تشہیر کر رہے تھے، اور کچھ اپنے اشتہار کے دیکھنے کے معیار پر پورا نہ اترنے کی وجہ سے۔


 اگرچہ یہ ناقابل یقین حد تک مایوس کن ہوسکتا ہے جب آپ کسی چیز میں وقت اور کوشش صرف مسترد کرنے کے لیے لگاتے ہیں، مایوس نہ ہوں!  آپ کی درخواست مسترد ہونے کی کئی وجوہات ہیں، لیکن ایسے طریقے بھی ہیں جن سے آپ ان مسائل کو دور کر سکتے ہیں۔


 میں نے ذیل میں پانچ وجوہات درج کی ہیں جن کی وجہ سے مجھے لگتا ہے کہ آپ کی درخواست کو مسترد کر دیا گیا ہے، ساتھ ہی ساتھ آپ انہیں کیسے ٹھیک کر سکتے ہیں۔  یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ گوگل اپنی ضروریات کو مسلسل تبدیل کرتا رہتا ہے، اس لیے اپنی درخواست دوبارہ جمع کرانے سے پہلے تمام نکات کو پڑھنا یقینی بنائیں۔


 یہ 5 وجوہات ہیں جن کی وجہ سے آپ کی ایڈسینس کی درخواست مسترد ہو سکتی ہے: آپ نے آغاز کی تاریخ کی وضاحت نہیں کی یا آپ کو اندازہ نہیں تھا کہ آپ کب رقم کمانا شروع کریں گے - یہ ایک بڑی بات ہے۔  اگر آپ ابھی ایک نئی ویب سائٹ پر شروعات کر رہے ہیں یا ابھی تک مواد لکھنا/بنانا شروع نہیں کیا ہے تو شروع کی تاریخ نہ ہونے سے آپ کے ایڈسینس اکاؤنٹ کے لیے بعد میں مسائل پیدا ہوں گے۔


 بہت سے درخواست دہندگان منیٹائزیشن کے کسی بھی ذکر کو بعد میں چھوڑ دیتے ہیں، یہ سوچتے ہوئے کہ یہ ترقی کے مراحل میں بہت جلد ہے اور ابھی کوئی فرق نہیں پڑتا ہے - یہ غلطی نہ کریں!  اگر آپ AdSense اکاؤنٹ کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ نے تاریخ آغاز اور تخمینی ماہانہ آمدنی شامل کی ہے۔


 اگر آپ بالکل نہیں جانتے کہ آپ پہلے کتنی رقم کما رہے ہوں گے، تو اپنے پچھلے تجربے کی بنیاد پر جتنا ہو سکے اندازہ لگائیں۔  آپ کی سائٹ کو کیا الگ کرے گا؟  کیا چیز اسے منفرد بناتی ہے؟  - بہت سے ناکام درخواست دہندگان کے درمیان ایک اور عام مسئلہ صرف یہ نہیں جاننا ہے کہ ان کی سائٹ کو ان کے مقام میں دوسروں سے الگ کیا ہے۔


 ایک منفرد سیلنگ پوائنٹ ہونے سے خود کو دوسری ملتی جلتی سائٹوں سے ممتاز کرنے اور مزید دلچسپ اشتہارات تخلیق کرنے میں مدد ملے گی جو ان لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کریں جو دراصل ان پر کلک کرنا چاہتے ہیں بجائے اس کے کہ وہ غلطی سے انہیں دیکھتے ہیں کیونکہ وہ آپ کے صفحہ پر موجود باقی تمام چیزوں کو پہلے ہی اسکرول کر چکے ہیں!


 4) سائٹ کے معیار کے مسائل


 سائٹ کا خراب معیار آپ پر بحیثیت پبلشر خراب اثر انداز ہو سکتا ہے اور ہمارے ماہرین ایپلیکیشنز کا جائزہ لیتے وقت بہت سے عوامل کو دیکھتے ہیں۔


 ان میں سے دو عوامل صفحہ کا معیار اور سائٹ ٹریفک ہیں۔  اگر آپ کے صفحات میں کم معیار کا مواد ہے، بہت زیادہ ٹوٹے ہوئے لنکس ہیں یا سوشل میڈیا انضمام کی کمی ہے، تو ہو سکتا ہے ہم آپ کو اپنے پروگرام میں قبول نہ کر سکیں۔


 کم ٹریفک والی سائٹس کے لیے بھی ایسا ہی ہوتا ہے — اگر آپ کی سائٹ کافی ٹریفک پیدا نہیں کرتی ہے، تو ہمارے لیے آپ کی کارکردگی کی موثر انداز میں تصدیق کرنا مشکل ہو جائے گا۔  ان دو عناصر کو بہتر بنانا آپ کی سائٹ کے بارے میں ہمارے ماہرین کے تمام خدشات کو دور کرنے اور ہمارے پروگرام میں قبول کیے جانے کے امکانات کو بڑھانے کا ایک اچھا طریقہ ہے۔


 اکاؤنٹ کی حیثیت کے مسائل: ہمارے ماہرین اس بات کا بھی جائزہ لیتے ہیں کہ آیا آپ کا اکاؤنٹ ہماری اہلیت کے تقاضوں کو پورا کرتا ہے یا نہیں۔  مثال کے طور پر، اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی کسی اور ویب سائٹ کے ساتھ ایک فعال AdSense اکاؤنٹ ہے لیکن ایک نئی ویب سائٹ کے ساتھ اپلائی کرتے ہیں، تو ہمیں اپنے پروگرام میں آپ کو قبول کرنے سے پہلے یہ چیک کرنا ہوگا کہ اکاؤنٹس کے درمیان کوئی تنازعہ تو نہیں ہے۔


 تنازعات کی کچھ مثالیں شامل ہیں: ایک IP پتے سے متعدد اکاؤنٹس؛  ایک بینک اکاؤنٹ سے متعدد اکاؤنٹس؛  یا اسی طرح کے ناموں کے ساتھ ڈپلیکیٹ اکاؤنٹس۔  اس کے علاوہ، اگر آپ ذاتی اکاؤنٹ کے ساتھ درخواست دے رہے ہیں لیکن آپ کا کاروبار AdSense کے ذریعے اپنی زیادہ تر آمدنی پیدا کرتا ہے، تو ہم آپ سے اپنے موجودہ کاروباری اکاؤنٹ کو ذاتی اکاؤنٹ میں منتقل کرنے کے لیے کہہ سکتے ہیں۔


 آپ یہاں اکاؤنٹس کی منتقلی کے بارے میں مزید جان سکتے ہیں۔  تکنیکی مسائل: اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ ہمارے پروگرام میں صرف اعلیٰ معیار کے پبلشرز کو ہی قبول کیا جائے، ہمارے ماہرین ہر درخواست کا بغور جائزہ لیتے ہیں اور درج کردہ ہر ویب سائٹ پر دستی طور پر ٹیسٹ چلاتے ہیں۔  اگر جانچ کے دوران تکنیکی مسائل پیدا ہوتے ہیں — جیسے کہ نیٹ ورک کی خرابیاں یا گمشدہ صفحات — تو ہم آپ کو اپنے پروگرام میں اس وقت تک قبول نہیں کر سکیں گے جب تک وہ حل نہیں ہو جاتے۔


 اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کی درخواست مسترد کر دی گئی ہے، اگرچہ!  ہمیں ان مسائل کو حل کرنے کے لیے کچھ وقت درکار ہے تاکہ ہم آپ کی سائٹ کو دوبارہ جانچ سکیں۔  سب کچھ ٹھیک سے کام کرنے کے بعد، آپ کو ایک ای میل اپ ڈیٹ موصول ہونا چاہیے جس میں آپ کو بتایا جائے کہ ہم نے آپ کی درخواست کا دوبارہ جائزہ لیا ہے اور اب اس کے ساتھ آگے بڑھنے کے لیے تیار ہیں۔


 کم CTRs: کلک تھرو ریٹ (CTR) ایک میٹرک ہے جسے ہمارے ماہرین اس پیمائش کے لیے استعمال کرتے ہیں کہ صارفین کتنی بار اشتہارات پر کلک کرتے ہیں اس کے مقابلے میں کہ وہ آپ کی ویب سائٹ کے دیگر حصوں کو کتنی بار دیکھتے ہیں۔  یہ معلومات ہمیں اس بات کا تعین کرنے میں مدد کرتی ہے کہ آپ کی سائٹ پر آنے والے صارفین کے لیے اشتہارات کتنے متعلقہ ہیں اور اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ دیکھنے والوں کو ایسا محسوس نہ ہو کہ اشتہارات رکاوٹ یا خلل ڈالنے والے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.